Spis obiektów wg miejscowości:


 A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  R  S  T  U  W  Z  #  odznaki 

TRZCIEL /LS/ - Cmentarz żydowski - dł. 56,6 km

Pszczew - Borowy Młyn - Rybojady - Trzciel - Świdwowiec - Jabłonka Stara - Piotry - Lewice - Łowyń - Świechocin - Pszczew


1552023-07-2356,6 km03:30:000,301 km
lp. data dystans czas aktywny pod górę

◄◄

 


►►

 


Głównym celem wycieczki rowerowej było zwiedzenie cmentarza żydowskiego w Trzcielu. Obiekt ten jest wymieniony w regulaminie odznaki turystycznej "Śladami Żydów w Polsce". W większości trasę wycieczki wielokrotnie już pokonywałem, to też nie poświęcałem za wiele czasu innym obiektom, które już wcześniej opisywałem w mojej kronice.

Ale żeby stało się zadość uczynienia dla srebrnej odznaki KOT, przebieg niektórych odcinków zmieniłem i dołożyłem nowych, którymi wcześniej nie jechałem na rowerze.

Trasa w większości przebiegała lokalnymi drogami asfaltowymi, aczkolwiek trudno nazwać asfaltem drogę z Pszczewa do Trzciela, gdzie w większości przeważały odcinki drogi z asfaltowych łat. Pomiędzy Jabłonką Starą, a Lewicami droga prowadzi leśnymi drogami i ubitymi drogami żwirowymi. Wyjątek stanowi niedługi odcinek drogi asfaltowej w Piotrach.

Ogólnie trasa fajna, proponuję zahaczyć również o Silną, gdzie można znaleźć ślady dawnego traktu dyliżansowego do Berlina i zajazdu, w którym nocował sam Chopin.


BOROWY MŁYN /LS/ - Pszczewski
Park Krajobrazowy

TRZCIEL /LS/ - cmentarz żydowski

TRZCIEL /LS/ - Miedzichowski
Park Krajobrazowy

JABŁONKA STARA /WP/ - na wylocie
w stronę Silnej i Piotrów

PIOTRY /WP/

ŁOWYŃ /WP/

źródło: Turysta 50+
2023.07.23

▲ top


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz