Spis obiektów wg miejscowości:


 A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  R  S  T  U  W  Z  #  odznaki 

RYBOJADY /LS/ - lubuskie na rowerze, dł. 21,0 km

Międzyrzecz - Bobowicko - Karolewo - Siercz - Rybojady


3-8-4982020-07-2521,0 km01:07:040,067 km
lp. data dystans czas aktywny pod górę

◄◄

 


►►

 


Początek wycieczki rozpoczął się od rynku w Miedzyrzeczu, gdzie w starym zabytkowym ratuszu urzędują Włodarze Miasta. Na rynku można również zwiedzić kościół rzymskokatolicki pw. Św. Wojciecha. Następnie drogami miejskim oraz ścieżkami rowerowymi wyjechałem z miasta w stronę Bobowicka.


MIĘDZYRZECZ /LS/

MIĘDZYRZECZ /LS/ - Kościół Rzymskokatolicki
św. Wojciecha

BOBOWICKO /LS/

BOBOWICKO /LS/ - Kościół Rzymskokatolicki
Miłosierdzia Bożego

W Bobowicku prócz sklepu, kąpielisk nad jeziorami możemy zwiedzić kolejny, tym razem trochę młodszy kościół rzymskokatolicki pw. Miłosierdzia Bożego. Z Bobowicka udałem się w dalszą drogę do małej wsi Karolewo, gdzie ilość zabudowń mogłem policzyć na palcach jednej ręki i dalej do wsi Siercz. DO tej pory trasa prowadziła pięknie wyremontowaną drogą asfaltową.

Niestety za Sierczą skończyła się przyjemność z łatwej jazdy, gdyż droga pokierowałą mnie przez las, a drogowskaz poinformował mnie o jej długości "Rybojady 5". Na szczęście leśne drogi w tym regionie Polski są standardem komunikacyjnym, to też leśna droga jest porządnie ubita i w miarę równa.


KAROLEWO /LS/

SIERCZ /LS/

RYBOJADY /LS/

RYBOJADY /LS/ - jedyny sklep na trasie
Pszczew - Trzciel

Po wyjeździe z lasu wjechałem na asfaltową drogę, może uściślę, nawierzchnię wykonaną z łat asfaltowych, trzęsło gożej niż na kostce brukowej. A więc po wyjeździe z lasu skierowałem się w prawo, gdzie po przejechaniu około jednego kilometra osiągnąłem cel wycieczki wieś "Rybojady".

źródło: Turysta 50+
2020.07.25

▲ top


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz