Spis obiektów wg miejscowości:


 A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  R  S  T  U  W  Z  #  odznaki 

MIĘDZYCHÓD /WP/ - Turysta Pojezierza Międzychodzko-Sierakowskiego, dł. 46,7 km

Pszczew - Stoki - Dormowo - Gorzyń - Dzięcielin - Międzychód - Gorzycko Stare - Wierzbno - Brzeźno - Zielomyśl - Szarcz


23-16-4662022-08-2546,7 km02:47:310,272 km
lp. data dystans czas aktywny pod górę

◄◄

 


►►

 


To już ostatnia wyprawa rowerowa po terenach ziemi lubuskiej i wielkopolskiej w tym roku. Długo się zbierałem do tego, aby pojechać do Międzychodu. Zniechęcała mnie do tego droga krajowa DK24, którą musiałem się poruszać. Trasę dobierałem tak, aby jak najkrócej jechać tą nieszczęśliwą i bardzo ruchliwą DK24. Poza tym cała reszta była ok. No może odcinek między Stokami i Dormowem, gdzie na niewielkich odcinkach musiałem x powodu piasku pchać rower - cała reszta ok.


PSZCZEW /LS/

STOKI /LS/

STOKI /LS/ - Kościół Rzymskokatolicki
św. Wojciecha

DORMOWO /WP/

DORMOWO /WP/ - Pomnik ofiar dwóch wojnach
światowych i Powstania Wielkopolskiego

GORZYŃ /WP/

DZIĘCIELIN /WP/

MIĘDZYCHÓD /WP/

MIĘDZYCHÓD /WP/ - Kościół Rzymskokatolicki
Męczeństwa Świętego Jana Chrzciciela

MIĘDZYCHÓD /WP/ - Kościół Rzymskokatolicki
Niepokalanego Serca Maryi

MIĘDZYCHÓD /WP/ - Pomnik Powstańców Wielkopolskich

GORZYCKO STARE /WP/

GORZYCKO STARE /WP/- Pomnik Przyrody
Grupa drzew nad Jeziorem Gorzyckim

WIERZBNO /LS/

BRZEŹNO /LS/

ZIELOMYŚL /LS/

SZARCZ /LS/
---

źródło: Turysta 50+
2022.08.25

▲ top


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz