Spis obiektów wg miejscowości:


 A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  R  S  T  U  W  Z  #  odznaki 

CHORZÓW /SL/ - szlakiem Obiektów Sakralnych w Chorzowie, dł. 24,9 km

Chorzów


14-25-4752021-11-0124,9 km01:34:240,268 km
lp. data dystans czas aktywny pod górę

◄◄

 


►►

 


W związku z tym, że mam własną bazę wcześniej przygotowanych najróżniejszych map do nawigacji wycieczek rowerowych, nie trudno mi zorganizować spontaniczną wyprawę po okolicy. Ze względu na taki dzień jakim jest 1 listopad oraz przepiękną jesienną pogodę postanowiłem wybrać się do Chorzowa i zwiedzić jego wszystkie kościoły katolickie i ewangelickie. Oczywiście obiekty te zwiedzałem już wcześniej, to też tym razem nie poświęcałem zbyt wiele czasu na ich szczegółowe zwiedzanie.

Trasa była tak zaplanowana, aby wycieczka miała kształt pętli, a drogi po których się poruszałem nie dublowały się - zamiar się udał, jak i wycieczka również była udana.

W zestawieniu brakuje jednego Kościoła Rzymskokatolickiego św. Jadwigi Śląskiej.


CHORZÓW /SL/ – Kościół Rzymskokatolicki
św. Wawrzyńca

CHORZÓW /SL/ – Kościół Rzymskokatolicki
św. Marii Magdaleny

CHORZÓW /SL/ – Kościół Rzymskokatolicki Matki Boskiej
Nieustającej Pomocy i św. Rozalii

CHORZÓW /SL/ – Kościół Ewangelicki
im. Elżbiety

CHORZÓW /SL/ – Kościół Rzymskokatolicki
św. Józefa

CHORZÓW /SL/ – Kościół Rzymskokatolicki
św. Barbary

CHORZÓW /SL/ – Kościół Rzymskokatolicki
św. Floriana

CHORZÓW /SL/ – Kościół Rzymskokatolicki
Ducha Świętego

CHORZÓW /SL/ – Kościół Rzymskokatolicki
Wniebowzięcia NMP

CHORZÓW /SL/ – Kościół Rzymskokatolicki
Jezusa Chrystusa Dobrego Pasterza

CHORZÓW /SL/ – Kościół Rzymskokatolicki
Najświętszego Serca Pana Jezusa

CHORZÓW /SL/ – Kościół Rzymskokatolicki
św. Franciszka z Asyżu

CHORZÓW /SL/ – Kościół Rzymskokatolicki
św. Antoniego Padewskiego

CHORZÓW /SL/ – Kościół Ewangelicki
im. Marcina Lutra

źródło: Turysta 50+
2021.11.01

▲ top


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz